Eğitim Slaytları

Written By Editör on Saturday, January 8, 2011 | 1/08/2011



  • Kiraz Eğitim Sunusu
  • Bag Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele-1
  • Bag hastalık ve zararlıları-2 kitap
  • Meyve Bag Virus 
  • Sebze Hastalık ve Zararlıları
  • Asilama teknigi kalem 
  • Bodur Elma
  • Domates Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele 
  • Yapraklari Yenen Yesil Sebzeler Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele 
  • Biber Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele 
  • Erik Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele 
  • Bağların Gübrelenmesinde Temel İlkeler
  • Aşıyla Üretim
  • Bİtkİlerİn Yapisi Ve Sistematiği 







kiraz egitim sunusu






Bag Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele





Meyve Bag Virus






Sebze hastalık ve zaralılaraı            







Asilama_teknigi_kalem






Bodur Elma






Domates Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele





Yapraklari Yenen Yesil Sebzeler Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele






Biber Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele





Erik Hastalik Ve Zararlilari Ile Mucadele




BAĞLARIN GÜBRELENMESİNDE TEMEL İLKELER




Bag hastalık ve zararlıları-2 kitap            





Aşıyla Üretim




Bİtkİlerİn Yapisi Ve Sistematiği
Share this article :

Post a Comment

Yorumunuzu yazarken lütfen;
1-)Türkçemize dikkat edelim.
2-)Küfür ve hakaret benzeri lütuflarda bulunmayalım.
3-)Konuyla alakasız yorum yazmayalım.
Bu üç koşulu kabul ediyorsan buyur aşağıya istediğini yaz.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Tarım Günlüğü - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger